Onze klanten
Bumper ontwikkelen we niet alleen, maar met onze klanten. Samen werken we aan het veiliger maken van transport in Nederland en het inzichtelijk maken van hoe schades ontstaan en hoe we deze in de toekomst kunnen voorkomen.
Nabuurs vertelt over Bumper
Ontdek hoe Bumper het mogelijk maakt voor Nabuurs om snel en nauwkeurig schades af te handelen, zelfs in de meest veeleisende stadsdistributiescenario's.
Hoe gaat De Vlas Transport om met ladingschade
De Vlas Transport gebruikt Bumper niet alleen voor voertuigschade, maar ze melden ook ladingsschade eenvoudig via een QR code die in de loods hangt. Zo wordt er eenvoudig en snel melding gemaakt en de schade geadministreerd.
Bumper bij Cornelissen Transport
Bij Cornelissen Transport wordt Bumper ingezet om schades digitaal te kunnen melden. Cornelissen maakte er zelf deze video over.
Bumper bij H. van der Berg Transport
Bij H. van den Berg maken ze gebruik van Bumper, zo zijn zij bij schade snel weer onderweg zonder de rompslomp. "Het is gebruiksvriendelijk, het is efficient en het het scheelt een hele hoop papierwerk. Ik zou Bumper zeker aanraden." aldus Remko Kock, Fleet manager bij H. van den Berg Transport
Bumper bij De Rooy Transport
Bumper helpt De Rooy met name om het schade proces efficiƫnter en eenvoudiger te maken. "In het verleden meldden wij schades op papier, tegenwoordig werken wij met Bumper. Wat mij gewoon heel veel werk scheelt in het dagelijks proces" - Jurrian Erven, Fleet manager bij de Rooy Transport.
Bumper bij R.Nagel Transport
R.Nagel B.V. gebruikt Bumper om hun schades digitaal vast te leggen.
"Met Bumper kunnen wij de schade snel afhandelen, overzichtelijk en ook juist afhandelen. De chauffeur kan gewoon de stappen volgen en die komen op de juist volgorde binnen" - Jaap van Vliet