Nabuurs vertelt over Bumper
Ontdek hoe Bumper het mogelijk maakt voor Nabuurs om snel en nauwkeurig schades af te handelen, zelfs in de meest veeleisende stadsdistributiescenario's.
Bumper voor logistieke efficiëntie en schadebeheer
Nabuurs, een familiebedrijf met grote magazijnen door heel Nederland, vervult niet alleen de rol van logistiek dienstverlener, maar speelt ook een cruciale rol in stadsdistributie, met name voor klanten in de horeca. De uitdagingen van stadsdistributie brengen extra complexiteit met zich mee, vooral voor chauffeurs die te maken hebben met strakke tijdsvensters en de drukte van stadscentra.
In stadsdistributie moet een chauffeur navigeren door smalle straten, tussen gebouwen, langs terrassen en langs officiële losplekken die soms bezet zijn door geparkeerde auto's. De grotere draaicirkel van vrachtwagens en de beperkte zichtbaarheid achter het voertuig vergroten helaas de kans op schades. Hiervoor heeft Nabuurs allerlei hulpmiddelen maar het blijft een risico.
Logistieke uitdaging
Om deze complexe logistieke uitdagingen het hoofd te bieden, vertrouwt Nabuurs op Bumper. Voor hen is dit de innovatieve digitale oplossing die niet alleen het schadebeheer vereenvoudigt, maar ook de algehele efficiëntie van het logistieke proces verbetert.
Petra Arts, insurance and damages specialist bij Nabuurs: "Via Bumper is alles digitaal, en daardoor 24/7 beschikbaar wat heel fijn is. Daarnaast heb je alle schades overzichtelijk bij elkaar."
Bumper vereenvoudigt het proces
Sinds 1928 is Nabuurs een logistiek expert met meer dan 20 vestigingen en ruim 1.000 medewerkers. Alle Nabuurs-vestigingen werken met Bumper, de digitale oplossing die het schademeld- en beheerproces vereenvoudigt. De chauffeurs van Nabuurs geven aan dat Bumper het schademeldproces aanzienlijk gemakkelijker maakt, met een duidelijk stappenplan waardoor je de schade in één keer volledig kan indienen.
Bij schade is de procedure helder: chauffeurs bellen eerst de planning, maken vervolgens foto's, en binnen enkele minuten staat alle informatie in de Bumper omgeving. De desbetreffende collega ontvangt direct een melding via e-mail, waardoor snel actie kan worden ondernomen. Wanneer schades worden doorgestuurd naar TVM, kunnen ze via Mijn TVM het schadedossier volgen.
Chauffeurs zijn enthousiast
Renee Verbrugge, instructiechauffeur bij Nabuurs, deelt zijn enthousiasme: "Ik hoor van mijn collega chauffeurs die Bumper voor het eerst gebruiken dat ze meteen de voordelen zien. Het is heel eenvoudig, in een paar stappen meld je schade via je telefoon en je kunt meteen weer door."